Spinningskor!



I söndags fyllde jag år, och då fick jag ett par spinningskor av min underbara mamma! Jag har alltid övertygat mig själv om att spinningskor är överflödigt, men när M, som dessutom är spinningnybörjare, skaffade sig spinningskor kunde ju självklart inte jag vara utan!! Igår invigdes dessa fantastiska skor under ett lunchpass och visst var det skillnad! Ytterligare ett steg i spinningkarriären!

I övrigt är Friskis fortfarande överfullt av folk och öppnar inte alls upp för spontanitet, det suger! Och dessutom finns det inga bra BodyPump pass alls! Hur skall det gå med mitt muskelbyggande. Får lägga det på hyllan tills jag är åter i Götet!

Däremot har jag och C börjat ägna oss åt lite Yoga-aktiviteter, och i fredags var vi tillochmed på Yoga 2! Det ikluderade både krigare 1, krigare 2 och krigare 3 samt massa hundpositioner osv...

Nu blir det prommis runt Munken med J, och ikväll blir det Hemmayoga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0